fallet ingrid

vecka fyrtionio
måndag: ingrid ingrid kongruens ingrid stig
tisdag: idealsjälv ingrid psykodynamisk
onsdag: ingrid gaahhh blablablablakfgfdmf
torsdag: ingrid regression tanten eva ingrid dööö

varenda sekund den här veckan har jag tänkt på psykologi-hemtentan-grejen
jag vill bara skjuta idioten ingrid och stig och britta och eva och allt
skönt att vara klar nu iaf. FY FAN VAD BRA JAG ÄR eller nåt.
fast okej. jag är sämst. max 5 sidor, jo tjena att man skriver så mycket.
nedbantad och fusk i inlämningsmallen blev 5 och en halv. faaan.
varför detta 1,5 radavstånd, varförrrrrr?!!?

näää alltså jag känner mig helt förstörd haha
jättesnygga svarta ringar under ögonen av nån anledning
nu är jag ganska trött ehhhh ja och imorgon fyller jag år kuuul inte

namnet ingrid skär i mina öron, verkligen. blä.
men jag klarade det.
och idag bakade jag pepparkakor med mina småbarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0