doramaaa

höstlovet har hittills uppfört sig fint!

lördag till söndag var jag i tyresö hos amanda-far
med mycket fint chu-people hihihi
fantastiskt trevligt (/gott hihihihi)
tack för att jag fick komma!
folk vet dock fortfarande inte vem jag är tror jag hahaha
jag vill också dansa och åka till danmark

resten av söndagen var jag i karsvik
och gjorde sporkar och åt rostbröd
och diskuterade och diskuterade
och diskuterade och....
ända tills jag sa "GAAAH
nu orkar jag inte med er längre!"
och slängde igen dörren.


idag ska jag nog plugga lite kaaanske hehe
dessutom hjälpa min lillebror att baka bröd
och klockan ett vara i karsvik igeeen
och städa ....................... kul hej!

Kommentarer
Postat av: Påni

DU BÖR GÅ PÅ NÄSTA AUDITION. ♥

jag vill att du ska vara med och dansa i danmark!!!!!1



och det var roligt att du kom hihihi vi bör träffas oftare, tycker jag.

2010-11-05 @ 21:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0