the ministry has fallen.


om håkan kan jag kan inte säga mer än att det var så sjukt jävla magiskt
och fantastiskt och underbart och tusen andra positiva adjektiv

i fredags såg jag harry potter 7 del ett också
och även den blev jag positivt överraskad av
särskilt att ha sett den med finfinfina flickor

emellertid är jag en liten sjukling nu he he he
det är ju inte så roligt när man vill göra saker men inte orkar

oh well.


det gör lite ont när man märker att man inte orkar med omvärlden igen
att man måste ta pauser i den stora vida världen kallad internet
allt ligger och gnager och sprickan växer sig bara större
men den här gången kunde jag ta till mig solskenet i saker som hänt
solsken och glass och glitter, som med ett leende botar och helar

Kommentarer
Postat av: Emelie

Härligt att du blev POSITIVT överraskad av HP! De flesta har det tvärtom, eftersom de har så höga förväntningar. Själv har jag inte sett den än, men det blir väl av :)



sv: Åh, tack!.. Jag har faktiskt aldrig ätit där, men det är absolut något att testa! (Älskar att åka och testa nya fik). Kardemumma- & vaniljbulle var det? :D Tack för tipset!

2010-11-21 @ 20:44:58
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0