face me, let me in


dagen var så sjukt trött och kall och förvirrande rakt igenom
känns lite som att allt är ställt på sin spets medan alla viker undan med blicken

jag har inte gjort saker som jag borde gjort men så är det väl alltid

småbarnen kunde mycket om allemansrätten i alla fall
fast det var kallt så in i norden att sitta ute i hundra år

nää nu ska jag gå och lägga mig eller något
fly till harry potters magiska värld! /nörd

jag hoppas verkligen att jag slipper sova hemma imorgon
men med min vanliga tur lär jag ju dö av tristess :)





sorg som syns så tydligt att den går att ta på,
jag vill bara bränna bort den ur era ögon
ni är inte värda den, det är ni inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0