B som i otroligt svårt


jag har nu bestämt vad jag ska göra i tidslinje-arbetet
en bok! skåror. en liten figur. det kommer att bli awesome.
sjukt stolt över min stora bedrift att ha Bestämt mig.
nu jävlar får jag inte ändra mig. det ska jag inte.
HUGGET I STEN YEAH

fast individuella val ska vara Bestämt senast fredag
jaaaag har inte Bestämt mig för fem öre
det är så mycket vägar hit eller dit

lalalalalalalalaaaaaa
och så ska jag ha skrivit två dikter tills imorgon
dur och moll, självporträtt. det har jag ju inte gjort.


men mina hörlurar är fina nuförtiden!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nämen åh vad tjusiga de blev! Det är ju faktiskt lite finare när de sitter liksom fast och har lite mellanrum, mina hoppar runt och är lite smått osynliga. Ack!

2011-04-06 @ 22:49:34
URL: http://litesocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0