posklåv och full rulle

påsklovet i år var det bästa på mycket, mycket länge
inte en enda "ledig" dag hemma, men ändå så mycket fritid
tjejkväll, förträffshelg och glass i soliga uppsala,
hälsa på mormor och morfar i fina finland
och en hel påskhelg på nya landet, som är så fint
med sol och måla ägg och tjäna pengar och spela pokémon
och lax och engångsgrillat lamm och sällskapsspel
och värme och grannens hundar som kommer och hälsar på
och sedan en ljómidag med kalenderpyssel, glass x2 och måla skor

idag är jag så trött att jag nästan stupar
och imorgon kommer jag att vara så stressad
att jag alldeles säkert kommer att stupa
för på fredag smäller det: LONDON!
(med över en miljon andra turister hahahh...)

nu är fotouppgiften klar - självporträtt dur och moll
och nästa vecka har jag engelskanationella x2
och jessicas studentskiva såklart! (panik)

och nu har jag så många saker att göra
att jag inte vet var jag ska börja
så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0