trassel

det känns som att helgen kommer ofta nuförtiden
fast ändå är den så kort och skoldagarna så långa

idag är jag ledig (fast egentligen inte helt)
så jag äter toast och glass och tänker på påsklov
fast jag borde skriva på mitt svenska-nationella-tal

igår hade vi ljómi-möte igen
och gjorde april, det var otroligt svårt
(beslutsångest <33345)
fast vi åt blåbärspaj och tittade på trassel också
så dagen blev inte så tokig trots allt

jag snodde en bild från min vän för hon är en så hardcore fotograf.
våra kreationer! från vänster: jessicas, min, ankis. och deras pärlade hörlurar.

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

jag håller med dig, verkligen snygg bild!

2011-04-13 @ 00:21:46
URL: http://polichinelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0