gunghäst

jag är lite rädd för att blogga ibland, vilket är rätt så tokigt.
det känns bara ganska värdelöst att bara skriva
"blablabla det här gjorde jag idag blabla kul" osv
meen men whaaaatever.

igår på måndagsmötet hade vi teprovning
och bakade scones och gjorde lemon curd
och pratade om gravida lejon
bästa på länge hoppetihej

inatt blev jag sjuk
inte våldsamt men irriterande
eftersom det är lov snart
och då ska man vara jättefrisk

ufff. förstahjälpen mot alla sjukdomar:
glass.
och te. och glee. och hp (harry alltså).

och så har jag gjort ett recepthäfte
som heter "Recepthäftish à la kurrelito"
och som är fjorton noga utvalda recept
till när inspirationen tryter.
idag kanske jag ska testa ett!
om jag orkar. blä.
grrrrr.

Kommentarer
Postat av: Jessica

tryter är ett fint ord faktiskt

2011-02-23 @ 16:55:30
URL: http://litesocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0