jag sportar på mitt eget vis

åh vad underbart, det är lov nu! hohoho.
nu har jag nio dagar av sömn och kreativ ledighet framför mig!
och det underbaraste är nog de tre kommande dagarna:

LJÓMIHELG!
på lördag blir det pyssel, mars månad är ju på ingång! kalendern måste få ännu ett nytt ansikte.
melodifestivalen och finfina flickor på det, kan väl inte bli annat än sagolikt?!
(nä, jag är inte ett så stort fan av festen i valen, är för det mesta rent av bedrövligt, men ändå!)
på söndag ska Ljómi dessutom gå på teater. liksom riktig teater! trettondagsafton, som jag velat se.

måndag: night of eatingish @ björnis som det står i kalendern,
vilket helt enkelt innebär töntkväll i björnlunda. makalöst!

efter det har jag inget mer planerat ungefär. inget roligt iallafall.
blir nog chilledillplugg med mathilda&julia och kanske något karsvikshäng.

oj, vad jag ser fram emot kommande vecka! :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det kommer bli så himlans episkt alltså.

2011-02-25 @ 22:39:38
URL: http://litesocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0