lite lagom lakrits, liksom

obs! överkänsliga mot ointressantism (finns visst!!!!!!) bör ej läsa detta inlägg.

ni som känner my true soul vet att jag inte alls (!) tycker om någon form av lakrits.
jag har försökt tvinga i mig läkerol och djungelvrål, allt smakar lika förjävligt.
men nu har jag vant mig vid SIAs citronlakritsglass och tycker om den,
dessutom har jag ätit sånadär vidriga engelska färgglada lakritsgrejer
och_tycker_om_det_!!!!!!!! (förlåt, men det är faktiskt sensationellt.)
(okej, ibland smakar de (för mycket) lakrits och det är äckligt.)

relevant dag vi har idag idag idag.
jag har simmat lite också. det gör ont i mitt knä.
kvällens dilemma: house eller jakten på lycka (med mark levengood!)?!


(förresten drömde jag att jag skulle flytta till london, med bara handbagage,
och höll på att missa planet för jag hade ju inte packat någonting.
sedan fick jag såklart beslutsångest över vilka nagellack jag skulle ta med mig.
fast mamma sa "det gör ju inget om du glömmer nåt, då får du det när vi kommer och hälsar på i juni"
och jag hade en jättefin lila tröja med en uggla på, den packade jag ner.
meen som förväntat av en dröm kom jag aldrig till london innan jag vaknade.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0