nähdään!

snacka om sämst, idag står det måla muggar på mötesplaneringen,
TYP ENDA MÖTET JAG INTE KOMMER KUNNA GÅ PÅ
och så var det liksom ungefär nästan min idé att måla muggar
eller jaaa jag har ju tjatat om det ett tag
OCH SÅ ÄR JAG INTE MED??!??!?!!!?? fail.

ack.

iallafall, anledningen till detta är att jag och mor min ska ta semester
eller okej, vi ska till finland, på kryssning.
båt ikväll->imorgon->dag-i-finland->hem->direkt till skolan på onsdag.
det ska faktiskt bli riktigt kalas! brukar inte uppskatta finlandsbåten annars.
åkte ju så ofta förut osv, men nu är det bara jag och min mor! partyyyh
vi ska hälsa på min morbror som fyller 50. (det är vår cover-anledning)
träffa mormor och morfar blir i alla fall superduper.

jag har just beställt en kalender på nätet haha
lite halvt spontant sådär mitt i februari!

detta blir trevligt. snart ska jag till skolan. hoppsan.
öh. ja. jag borde iofs packa först, åker direkt till båten.
men packa är ju inte min starka sida höhöhöö

näää nu ska jag sätta igång!
vill ju inte komma försent till en av mina 1,5 lektioner idag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Faktum är att ingen från Ljómi var där på pysselmötet.

Tvärbanan var alldeles oförutsägbar.



OCH DU BORDE SE DEN jag älskade den!

övanför = fint

2011-02-18 @ 21:44:56
URL: http://litesocker.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Vi fotar med systemkameror och har man en egen så får man använda den :) I A-kursen får man fota på auto, hur det är i B-kursen vet jag inte, men jag brukar ändå fota manuellt. Man har ju mest kontroll över bilderna då!

2011-02-19 @ 09:57:52
URL: http://torslan.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: okej :) Nej, det får vi inte

2011-02-21 @ 07:31:46
URL: http://torslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0