frihet och konflikt

den värdelösa temaveckan i skolan visade sig faktiskt vara.. rolig!
jaa, jag är faktiskt stolt över att jag gick hela veckan hohoho.
vandra ensam i fredagens brutala snöstorm från gullmars till skolan var dock det värsta på länge.
(snöstormen gynnade inte heller det faktum att jag inte riktigt visste vägen)


what i've been up to lately:

- mitt-i-natten-pimpat min garderobsdörr och gjort ett crappy collage av crappy mobilbilder


- varit på landet och pulsat genom snö snö snö (igår)

- målat saker rosa


- funderat på val, pratat om rätten till valmöjlighet och ritat valar

... och massa andra saker som liksom dessa är totalt ointressanta
herregud ja, hejdå.

Kommentarer
Postat av: emma

Den där garderobsdörren kan ju vara bland det finaste jag sett i mitt liv, sanslöst fint!! :D



och förresten, tack för din kommentar som du skrev för ett tag sen. den var jättefin och och så himla klok.. glass glitter och fluffiga moln framför bistra, dystra skuggor ANYDAY.



kramar<3

2011-02-20 @ 21:17:52
URL: http://demilune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0