... sea turtle

idag har jag skottat snö, hell yeah!!!!!!!!!
sjuuuuuuuuuukt mycket snö runt huset, ska nog pallra mig ut och bygga en snögrotta/åla mig i det innan det goes away. hähä det är ju ganska varmt ute idag, blött men överlevbart!

jaa, så har jag skaffat en ny mail också. tråkig, yesyes, meeen ändå grejtans!
och fixat så att alla mail min gamla adress får vidarebefordras till den nya. jag är smaaart!

NU har jag skaffat ett fotoalbum på facebook också, mmmhmmmm.

ikväll ska jag karsvikshänga, det är typ liksom asså det cooolaste som finns!!!!!1

imorgon är det bläbläbesök och sedan möjligtvis finkusin, tjohej!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är nog det mest ärofyllda uppdraget evert. Att få inreda någons slott.

Magic!

2011-01-14 @ 23:16:48
URL: http://litesocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0