tropisk majs, eller nåt

idag blev ändå en fin dag
med brevskrivande och palatsbesök
hos salong kotte (aka fAr, aka carolajnen)
jag fick somrigt gula naglar med blommor och glitter
inspirerade av tropiken, hawaii... och majs såklart
dessutom är denna låt inkarvad i min hjärna för evigt


jag är bara så sjukt opepp på att gå och lägga mig
jag borde duscha, har prov imorgon och min mage gör ont
att lyssna på musik är sjukt mycket mer lockande
än att sova för att vakna för att gå till skolan

(här är en låt och här är en annan och här är en tredje)



(jag måste bara förbanna de som bjöd på min lilla rysskamera också
jag skulle ju köpa den för 50 spänn, inte för över 160!
och det är fyra dagar kvar gkfldsnajkfd hejdå)

men imorgon är det torsdag och sedan är det fredag och då blir det helg.
ja. så är det. det är ju bra.
imorgon ska jag försöka att inte dö på kyrksjöns is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0