when the curious girl realizes she is under glass

jag har ungefär ingen inspiration just nu
eller jo, jag vill jag vill jag vill men räcker inte till
jag vill fota och visa fina saker men allt blir bara fult och fail
så jag är tyst och iakttar istället


just nu vill jag ha på mig det här:
som i augusti förra året, med en enorm glass och en suverän kusin
fast äckelsnö har fallit igen och de där underbara jeansen är på tok för små


(idag skulle jag sova ut för det behövdes verkligen
men eftersom farfar fyller år idag skulle det bakas tårta
och mamma valde såklart att göra det innan nio imorse
så det vispades kaksmet, marängsmet och grädde - med elvisp
i en timme. jaaa, jag sov ju lugnt vidare! eller inte.)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Glasställen i Estocolmo? FETT ju. Åh, och vi kan sätta betyg och sen så utser vi en vinnare!

2011-03-20 @ 17:51:28
URL: http://litesocker.blogg.se/
Postat av: Far

Jag vill äta massa glass med dig när det blir varmt och fint, son!

2011-03-20 @ 23:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0