let my staaar shiiiiine! (parenteser)

nu har jag varit sjuk för länge. börjar bli lite förbannad.
onsdag till fredag var jag ute två (2) gånger 100m (postade fina brev)
ingen fotomässa blev det heller. synd ju, sett fram emot det.

meen jag har i alla fall köpt en vinterjacka (nu saknas bara lite varmare skor he he hee)
ooochh så har jag fikat med världens finaste faror (fast det tog kål på mig haha)
och skrivit en ack så vacker saga, törnrosa blev en eh.. hollywoodversion...ish (eller nåt)

vad jag inte gjort än är:
- överlevt vintern (men är på god väg, med min "jagtänkerfanaldrigmergåutefterdethär"-taktik)
- testat min nya jacka (ska nog gå utanför dörren och göra det nu! kanske. nää...)
- kollat på mysteriet på greveholm hos ida (för det ska jag göra imorgon hohoho)

idag är det första advent, det visste ingen vid det här laget va?!?!?
vilket betyder att jag äntligen (!!!!!!) får sätta upp min fina stjärna som jag gjorde förra året



och nu hänger den där så fint! passar så perfa till mitt rum hiho.
(skoj att man urskiljer min snygga pikachu i solglasögon i hörnet)


what a wooonderful woooorld! (är den inte underbar?!?!)

jag är helt hysteriskt mystisk idag.
tror att jag har lite överskottsenergi från sjuklingdagarna.
(jag drömde att jag fick fina saker och ett plektrum)
eller så föddes jag bara såhär.

Kommentarer
Postat av: Jessica

AAAAAAALLTSÅ din stjärna är så himlahimla fin med alla bollarrrrrrr :D jag vill också ha bollar :(



FINT JU och du kommer inte idag vilken sorggggggg :(

2010-11-29 @ 07:56:58
URL: http://litesocker.blogg.se/
Postat av: far

DET VAR BÄST ATT FIKA MED DIG, VI MÅSTE BESTÄMMA DAG FÖR VÅR KAKDEJT!!!!



och va vad var det som tog kål på dig D:



Jag har faktiskt också en julstjärna!

2010-12-01 @ 00:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0