vi avslutar sagan snart

jaha, nu är lovet slut. blääääääää.
det har iallafall varit det bästa höstlovet på sjukt länge,
precis vad jag behövde.

snart är det jullov! säger vi.
och på lördag är det håkan. pepp!

igår blev jag dock riktigt jävla förbannad
på att en dryg jävel tagit bort mig som vän på facebook
gfhaduilvxc dngö audfkj gj dööööööö
jag som liksom tänkte gratta på födelsedagen
men neeeheee?! grrrrrrr


idag börjar jag 12.35! soooft
jag har skrivit klart min naturalistiska text
och allmänt gått runt och lodat (Y)

FÖRSTÅR NI ATT DET REDAN ÄR NOVEMBER FOLK
haha, mitt halloweenfirande var = 0

om en månad fyller jag nästan år.

jag har inte fått brev på länge :(((

Kommentarer
Postat av: Cecilia

hej!



sv ang grönt te/Matcha: Jag har sett det i ett par te-butiker men det kan nog vara olika beroende på sortiment. Fråga efter Matcha, så kanske de har det undangömt. Annars kan man beställa via nätet, t ex hos grönateimporten.se



Ha en bra onsdag!

2010-11-10 @ 09:50:43
URL: http://flickanokakorna.se
Postat av: Jessica

Gymnasiemässan för stora barn! Hehe :D Ni ska också dit va?

2010-11-11 @ 09:06:34
URL: http://litesocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0