givande

hej. jag är glad
för håkansigneringen är imorgon
(fast hm borde iiiinte skolka imorgon också...)
och nu är jag hemma för vi har värdelösdag
gratis kaffe gånger två på stan idag (Y)
ska nog köpa jackan idag också
myyyyycket pengar </////3
men jag har inte köpt en jacka på två-tre år
(förutom en second hand för under 50-lappen)
OCH JAG MÅSTE HA EN JACKA NU

... jag borde döpa detta till jack-bloggen
det är ju det enda jag skriver om heheheheh

nejmen snart ska jag åka och simmaaa
med mina fina fiskar olle och aino
(jag kommer dock antagligen att drunkna
pga oerhörd brist på muskler)

juste jag har också funderat på fotouppgiften
måste bara skaffa modelleeeer
äsch tjolahopp tjolahej

(kan inte håkans album komma upp på spotifyyyyy??!?!?)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur ska du göra fotouppgiften? :D

Blir det håkansignering för dig imorgon alltså? :)

2010-10-13 @ 19:58:51
URL: http://litesocker.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv; alltså det är personligt.. Vill nog inte prata om det just nu :(<3

2010-10-13 @ 21:32:00
URL: http://hardlucklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0