potatis.

HIHOHO

i lördags var jag tjurig håkan bråkan. david var en perfekt sune.
halv hajk med små spindelbarn var mycket trevligt faktiskt.
(fast man hatar ju borrmaskiner och förbifart stockholm
som tänker ta vårt place ifrån oss! grr)

sedan direkt med buss från sluss till lilla landet.
thai take-away och övernattning för första gången!

idag + imorgon = studiedag så jag har sovit ut lite
för första gången på hundra tusen år ungefär.
har också skrivit brev och spontanstädat mitt rum,
tillochmed dammsugit! mycket stolt.

snart ska jag åka iväg till björnars lund
finfint superduper ska det bli ja

(ni har väl inte glömt kanelbullar va?!
jag och lillebror bakade massooooor igår :D)

ha det så kult, heidooo0o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0