toppentisdagen


gårdagen var en utomordentligt underbar dag, så att säga.
jag hade en lektion, som jag inte hade = leeediiig
så dagen bestod av över åtta timmar i stan hiho
med fantastiskt förträffliga individer!
med fem fina flickor och en kalaskusin

fem fina flickor (och jag) hade fest
med bland annat lunchbuffé på pizza hut
omninomnom vad övermätt man blev

jag och kamratliga kusinen kollade in,
käkade, köpte och kommunicerade
(henne saknar jag redan)

när jag kom hem fångade jag dessutom en tiger
eller jag sjöng i alla fall om det



idag har jag ätit mariekex och rullat en tennisboll under foten
givetvis en beundransvärt berikande dag

(nu ska jag skriva min novell
det är det jag försöker skjuta upp liksom)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är utomordentligt dåligt att jag är sjuk, jag vill gå på bio med dig och göra saker och gå på scoutmöten (hur gick det igår?)

AH.

Håkan bråkan? :D

2010-10-01 @ 20:19:05
URL: http://litesocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0