för det betyder ju glitter

helgen var så mycket röra i huvet på en och samma gång
det tog liksom aldrig slut på idéer och tankar och snurrar och hit och dit

och igår var jag med pysselklubben Ljómi (aka Anki och Jessica)
och vi gjorde klockor och februari i kalendrarna (och åt semlor)
fast jag blev inte klart med nåt av de såklart hehehh (jo semlan!)
men finfina bilder har jessica lagt upp här!

sen har jag också gjort en grej på min vägg
klippt ut moln, droppar och ett paraply
i färgat papper i olika färger
fast jag är inte klar än hehe blä
varför går man i skolan när man kan pyssla?

och varför går man i skolan när solen skiner
och fåglarna kvittrar och man inte behöver vantar
och musiken strömmar ur hörlurarna
och man egentligen bara borde skutta runt i solen?
det är ju lite absurt.

idag körde vi "på minuten" på mötet,
det var vansinnigt roligt.

den här veckan har jag glassförbud.
till på fredag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0