when everything is lonely i can be my own best friend

alltså oj vad jag är bra på att blogga! helt sjukt, någon borde ju nominera mig till nobelpriset.

januariutmaningarna går ganska bra faktiskt.
(måste bara säga att jag både har skapat en mailadress och ett fotoalbum på facebook, det ni!)
jag har den här veckan bland annat varit på kungliga operan och sett en balett med min mor, höhö.
det var mig allt en spännande upplevelse!

jag undrar vad jag ska ha för tema på februari...
ska ju göra februaribilden nästa helg med mina fina vänner jessica och anki!
(har jag ens nämnt att vi gör egna kalendrar? hm)

iallafall, så här ser januaribilden ut:
idag har jag allt och ingenting att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0