lovlövlåv

hejhejhej här är jag igen!
(på order av mina kloka faror som jag lattjade med idag)

julen var finfin nyår var finfinfint
januari är utmaningarnas månad enligt kalendern

idag var utmaning 1 att lägga in hp3 på ipoden - check
utmaning 2: gather together farorna - check
utmaning 3 att skriva ett blogginlägg - check
utmaning 4 att skapa en seriös mailadress - failar
och utmaning 5 att skapa ett fotoalbum på facebook - on my way!

jag slår på stort med en bild också, fina familjen:


jullov är mycket fint, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Far

Det var kuligt att träffa dig min son hiho

Och du är btw duktig som bloggar!

Vi måste tälta snart, hm.



Du får nog jobba på lite med punkt 4 och 5 tror jag minsann ):



...öh alltid lika vacker på bild. Verkligen.

2011-01-06 @ 03:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0