egentligen positivt

just nu går jag som på rutin
skoldag, plugga, laga mat
imorgon har jag lååång håltimme (= stressad, ack)
och sedan matteprov
susa hem och vara påskkärring åt barnen
någonstans hinna sova lite
torsdag nationellt prov i svenska i fem timmar
panik, och i hallonbergen av alla ställen
och på kvällen vara påskkärring igen
sova, skola, tjejkvällish här med thai osv
lämna girlzen i mitt hus och susa vidare till uppsala
där jag ska vara klockan 11 på lördag
sen kommer jag hem därifrån på söndag
packa om och måndag morgon flyyyyyger jag
till fina finland med min lillebror
underbart, och flyger hem på torsdag kväll
sen är det påååååååsk!?!? nice nice.
veckan efter: skola tis ons tors
och sen londoooon på fredaaaageeen
tiden riiiiiinner iväg! heh. paus?

idag delade jag ut valborgslappar tills de tog slut
då bakade jag totalunderbart bröd istället
(jag menar det - totalt. underbart.)

igår hade jag muntligt nationella i svenska.
tal. jag kan inte hålla tal. jag höll tal.
jag tror att det gick okej, på min skala iallafall
(fast jag vet inte riktigt vad jag egentligen sa)

Kommentarer
Postat av: Lovis

snälla säg att texten i din header är från david & the citizens låt med samma titel?

2011-04-17 @ 21:27:21
URL: http://somlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0