overturn

idag har varit en omvälvande dag
naturkatastrofer är så läskiga
det går inte att föreställa sig liksom
tur tur tur att oron har lagt sig

 

 

jag satt i solen jättelänge idag
med kaffe, godis, musik och bok
och en trevlig situation stockholm-säljare
som tyckte att man borde ta hand om varandra mer

 

och sedan träffade jag kusin vitamin
och prat prat prat och fika och sånt
och så tittade vi på jättefina böcker
och man ville typ köpa allihopa
men det kunde man ju inte
jag hittade till exempel den här:

fast rättvänd alltså. humlor som ju är bäst!

 

 

och nu tittar jag på fina laptop-stickers-grejer:

 

och de två i mitten är av catalina estrada, hnnnn

 

 

jag och kusin var på caramella och köpte karameller
(andra gången den här veckan heeehehehehheehehe)

märks det hur otroligt roligt jag har?

ja, just nu är jag glad tjej.
jag mår bra. folk mår bra.
dagen har ändå varit superduperbra
med tanke på omständigheterna,
mitt i allt det fruktansvärda.
(man måste ju tänka positivt!
vad fjollig jag låter)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mars är en jävligt bra månad, och du är förfärligt söt.

Fint!

2011-03-12 @ 00:35:13
URL: http://litesocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0