jag önskar att jag också kunde formateras om

just nu: trött, glass, håkan, msn
(det sistnämnda skrämmer mig något förfärligt)

jag tömde två datorer idag
på saker som skulle kunna vara av värde
för nu ska de formateras om
dator1 är så seg att man får krupp
dator2 hänger sig varannan sekund
så nu är de datorerna ute ur mitt liv
vilket är en sådan lättnad
och jag är sjukt stolt också!
(ta tag i saker är inte min starka sida)

så det var allt en stor ansträngning!


mor har barndomsbesök
och är mycket glad och nostalgisk
vilket är ofattbart fint att se

Kommentarer
Postat av: Jessica

BIO IT IS. Nästa helg? :D Har du någon speciell favorittttttt?



Nostalgi är fint faktiskt och datorer är jobbiga men det är fint när man fixar dom superduper!

Vet du jag ska skaffa Comviq Student för CSN bah: gör det nu!

så det ska jag

hej!

2010-10-10 @ 16:44:46
URL: http://litesocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0