if the perfect spring is waiting somewhere, just take me there

jag kan inte låtsas som att tiden står stilla längre
jag måste måste måste ju få åka till london
mindre än hundra dagar kvar nu

fortsätter jag som under hela hösten
händer det inget snart
så får jag inte åka, det vet jag
varför är det då så svårt att förstå?

jag måste sluta lyssna på all bullshit
stackars er som vill förstöra era liv
men det vill inte jag, det är ju inte värt det
sakta men säkert lär jag mig
att vända mig bort, sluta bry mig




jag vågar inte se bortom nuet
jag är livrädd längst in
för jag vet inte längre vem jag var
eller vem jag blir när allt är över
(om allt någonsin helt tar slut)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

jag saknar dig med. det var föör länge sen sist !

2011-01-24 @ 20:44:03
URL: http://shinohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0